Després d'haver revisat la documentació legal d'aquest programa durant aquests dies en el quals encara no havien començat, per fi avui, he pogut entrar a una classe.
Objectiu: 1. Conèixer les característiques de l'alumnat i els seus interessos.
2. Comprovar que l'alumnat està aprofitant, o no, el programa.
Avui he entrat al grup, bé per ara sols hi ha un alumne. Aquest ja el vaig tenir fa 3 cursos, i ha fet un canvi de 180 graus en el seu comportament. Abans venia a l'institut per obligació, però ara per ara, ve amb gana.
Els nens del grup acudeixen a l'institut un dia per setmana en el que fan català, castellà, matemàtiques i HS.
La resta dels dies estan fent pràctiques en empreses.
A veure si ja comencen l'alumnat que queda per incorporar-s'hi i puc fer un millor seguiment.
Una vegada he sortit de la classe, com que ja havia acabat el meu horari, he anat a l'empresa on assisteix diàriament I.J. i li he fet una enquesta d'escala d'1 a 5 a l'empresari.
NOM
DE L'ALUMNE: I.J
EMPRESA:
Citroen, Santa Eulària
DATA:
2/11/11
Expressi
d'1 a 5 les següents qüestions (1 mai a 5 sempre o abans d'hora)
Arriba
a l'hora convenida
|
1
2 3 4
5
|
Mostra
interés per les explicacions
|
1
2 3 4
5
|
Està
distret mentre se li explica una tasca
|
1
2 3 4
5
|
Té
un bon comportament a la feina
|
1
2 3 4
5
|
Es
distreu o fa altres coses mentre té encomanada una
feina |
1 2 3 4 53
4 5
|
Parteix
abans d'hora de la feina
|
1
2 3
4 5
|
El
contractaria en cas que li fes falta personal
|
1
2 3 4
5
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada